1/11/2014

January

LHeyy!
Lupasin itelleni, että päivitän tätä säännöllisesti vaikka ei oiskaan mitään kummoista asiaa. Siispä tää postaus koostuu epämääräisistä kuvista ja sössötyksistä mitkä ei liity mitenkään toisiinsa. Tänään joulukuusi lähti poispois ja se oli meillä pidempään kun yleensä. Yleensä hankkiudutaan kuusesta eroon jo loppiaisena mutta se oli tänä vuonna niin nätti. En laita siitä kuvaa vaikka mulla onkin koska..noh..ei oo enää joulu. 
Mun väliaikanen ajokortti saapui postissa ja se on ihku pinkkioranssi haha. Kuvasta saatte vaan uneksia koska no way että laittaisin tänne sen hirvityskammotus kuvan jota jokainen aina kauhistelee ajokorteissa ja passeissa. Varmasti joku käsittelee niitä ja naureskelee itsekseen miten onnistui pilaamaan toisen ajokortin lol. 
Suurin osa arvostaa (ja minä myös) itseotettuja kuvia, mutta nyt mun on kyllä pakko jakaa muutamia tän viikon kohokohta kuvia joille oon nauranu älyttömästi ja joita kukaan ei varmaan ees tajua. 

Nojoo kuvan aihe ei sinänsä oo naurun aihe mut toi pappa on nii ihanan ilone. Heh.

Miks teet tän mulle baekhyun?! (Sitä kutsutaa bacon:iks) Urpo. 

Exactly.

Joo ja sit mitä ostin eilen, nää eyluren ripset oli tarjouksessa. 5€/boksi. Ylemmät on nimeltään Night Fall ja noi toiset Twilight. Hahah miks mulla tulee vaan mielee se leffa, edward. 

Nammm, njom. Persimon on herkkua.

Ja näin lopuks avaimenperä ihkutus.

Koeviikon alkuun ei oo enää kauaa ja se on mun viimenen koeviikko IKINÄ lukiossa..Tsemppii kaikille! 

Janina 


Ei kommentteja:

Lähetä kommentti