12/25/2013

Holidays


Moikka! 

En oo nyt vähään aikaan kirjotellu jouluhuuman ja uudenvuoden takia, mutta pakko se oli jotain nyt tänne väsätä. 
Mulla oli aatonaattona inssi ja läpihän se meni kirkkaasti! Paras joululahja ikinä. Oon tässä nyt ajellu joka päivä ja meidän auto on onneks hyvän tuntunen ja se tottelee mua. Paitsi kerran se sammu ko ekaa kertaa sillä ajoin...oh well, pikkuvikoja. 
Tarkotus oli tehdä jouluaiheinen postaus mutta mun mielestä se on nyt kyllä jo hieman myöhästä. Nimittäin on jo uus vuos ja uudet kujeet! 2014 please be awesome!!!
Aloin miettimään mun tulevaisuutta ja ootan sitä toisaalta innolla mut hieman hirvittää myös. Tosi epävarma olo omasta suoriutumisesta ja tunnen miten suorituspaineet vaan kasvaa koko ajan. Pitää vaan elää päivä kerrallaan. Välillä tuntuu että elän jossain hattarapilvimaailmassa, pitää tehdä realitycheck ainakin kerran viikossa. Ensin työ, sitten huvi. Kesään on vielä pitkä matka ja samoin sen matkaajan unelman toteutumiseen. Tässä nyt ilmoitankin että alotan uuden blogin tän vanhan rinnalle, siitä tulee matkapäiväkirja ja ajattelin että kirjottelen sinne myös ennen matkaa vähän sähläyksistä joita varmasti tulee eteen. 

GIRLS ONLY
Asiasta kukkaruukkuun, halusin jakaa tän ihonhoitovinkin. Okei ei tää oo girls only, miten vaan haluutte. Vihreen teen terveyttä edistävät vaikutukset on havaittu jo aikojen alussa. En tykkää teestä yhtään, vielä vähemmän kun kahvista. Yök. Mutta naamalle se on hyväks! Vihreen teen juojilla on pienempi riski sairastua esim syöpään. Jos se vaikuttaa juotuna, niin miksei myös sitten ulkoisesti. Se lievittää punotusta ja tappaa bakteereja. Pari kertaa viikossa iltapeseytymisen jälkeen huuhtele kasvot teevedellä (ÄLÄKÄ enää sen jälkeen puhtaalla vedellä!!!) ja laita yövoiteet naamaan kun iho on vielä märkä (näin teevesi imeytyy ihoon). Kuullostaa pelottavalta, mutta tekee hyvää. 



Tilasin netistä kaffen housut, ne on mustat ja niissä on aivan ihana printti!


Uutena vuoten valettiin tinat ja mun kappaleesta tuli aika siisti haha....


Koska aina on aikaa turhuuksiin, niin laitoin mun kengännauhat uuteen kuosiin. Ylhäältä päin luettuna siinä selvästi lukee EXO. Vink vink 😎😉


Ja lopuksi vielä joulutunnelmia vuosimallia 2013


Alotin bloggaamisen vasta vuoden 2013 jälkipuoliskolla, toivottavasti jaksatte lukea mun postauksia myös nyt vuonna 2014, love you ✌️❤️



Janina 


Ei kommentteja:

Lähetä kommentti