1/17/2014

So much stress

Moi! 

Koeviikko alkaa kohta ja ekaa kertaa ikinä en stressaa siitä yhtää koska mulla on vaan yks kunnollinen koe. Ja vapsut luultavasti tulossa piakkoin, ootelkaa vaa sitä;) vinkvink enempää en siitä toistaseks kerro. 
Tänään mulla oli vaan yks tunti koulua, pääsin koulusta siis jo yhdeksän aikaan aamulla. Jep, kaksi oppituntia oli peruttu ja ite en ainakaan valita yhtään. Kävelin kotiin mutkan kautta ja ilma oli kirpeä pakkasen takia mutta oli niin kaunista. Oli pakko pysähtyä ottamaan kuva. 


Toisaan koeviikon jälkeen onkin äikän tekstitaidon yo ja yo kuuntelut. IIIKS. Pitää aatella vaan niitä positiivisia asioita eli penkkareita (ja abiristeilyä). Huomenna meen helsinkiin ostelemaan vielä viime silauksia mun asua varten ja oon niin innoissani! Huomenna käväsen myös heurekassa katsomassa sen hulluus näyttelyn tota psykan ja terkan yo:ita ajatellen. Ja again oon innoissani.
Koko ajan vaan on kauhee stressi päällä ja abiristeilystä viikon päästä sit oiski jalkaleikkaus. Huoh, lisää stressiä ja kepit. Onneks makaan vaan kotona ja luen kokeisiin. 
Vaikka lähen huomenna aikaseen aamusta stadiin niin silti oli pakko ostaa tänään muutama ihonhoitotuote.....

Garnier Pure active kasvojen puhdistus. Tossa on tollanen harja mikä puhdistaa ihon vielä syvemmältä. Wää haluun jo kokeilla tota!!

Neutrogena spot stress control moisturiser.

Teen sitten myöhemmin postausta huomisen reissusta! Ja ps. näin äsken kauneimman ja isoimman kuun ikinä! Se oli punane, woooo bloody moon. 

Janina 


Ei kommentteja:

Lähetä kommentti