10/26/2014

Happy

Heippa!
Tää tulee olemaan mun vipo blogiteksti ennen matkaa ja tälleen 5 päivää ennen lähtöä voin sanoo et alkaa pikkuhiljaa jänskättää. Kävin eilen Helsingissä ostelemassa muutamia tarpeellisia juttuja vielä matkaa varten, kuten vaikka matkalaukun. Joo, se on aika oleellinen eikö? Päätin ottaa muutamista ostoksista tänne blogiin kuvia, jeii. Back with the photos. Yleensä oon täynnä energiaa kun meen Helsinkiin mutta toi aikanen aamuherätys (ja monta sellasta putkeen) vie kyllä voimat. Helsingissä oli pilvistä ja todella kylmä tuuli ja siellä käveltiin sitten kylmässä monta kilometriä harhaillen etsiessä Lävistysliikettä. Teki mieli heittää puhelin kadulle ja nostaa kädet ilmaan kun google maps sekoili kunnolla...lävistämö oli loppujenlopuksi alle kilometrin päästä kampista...facepalm. Jouduin jopa soittamaan sinne ja kysymään ohjeistusta...sanopa tuo mies että ois tullu hakemaan jos en olis löytäny perille :D Kävin siis eilen ottamassa VIHDOIN rustokorun korvaan (helix). Ei sattunu melkein yhtään (ihme) lukuunottamatta pientä painetta ja kuumotusta. Nyt on day 2 tän kanssa ja kipua ei oo yhtään ellei tota räplää (you shouldn't mut pakkohan tota on puhdistaa). Oon happy et vihdoin sain tuonkin pois alta :3


Kävin myös laittamassa ripset ekaa kertaa! Tekoripset? Ehei, en ikinä! Siis oikeesti en ottanu tekoripsiä. Kävin ottamassa omiin ripsiin ripsipermanentin. Mikä se on?? Siinä OMAT ripset ns kiharretaan/taivutetaan ja laitetaan kestoväri. Se kestää niin kauan kunnes omat ripset kasvaa pois ja uusiutuu. Eikö rasita omia ripsiä, perfect. Se sopii kaiken pitusille ripsille kun vaihtoehtoina on monia erilaisia rullia millä voidaan määritellä kiharan koko. Mulle laitettiin se kaikista isoin kun on pitkät ripset.

Sori..huono kuva ja no makeup...pläh.

Sitten varsinaisiin ostoksiin. Alan pikkuhiljaa omistamaan jo liikaa huulipunia mutta se ei estä mua ostamasta lisää. (En siis oikeesti omista NIIN montaa...Korean reissun jälkeen asia voi olla muuttunut...) 
Kävin MACin pisteessä Stockmannilla taas ja ostin kaksi asiaa.

Cremesheen lipstick, creme cup




Ja tästä oon niin innoissani, MAC THE SIMPSONS COLLECTION
Lipglass Lip gloss, grand pumpkin



Upeen värinen oranssi, ja tosi pigmenttinen. Love it.

Ostin myös muita juttuja mut niistä ei oo kuvia. Korviksista otin kyllä kuvan. Ted Bakerin korvikset jotka yllättäen on mun silmien väriset, odd.



Oon myös edelleen ihan obsessed with Burt's bees...ostin tinted lip balmin ja väri on honeysuckle. Toisen huulituotteen samalta merkiltä ostin jo aiemmin ja se on lip shimmer, väri watermelon.




Ja lopuksi
















Ei kommentteja:

Lähetä kommentti